Volgers

Totaal aantal pageviews

vrijdag 31 mei 2013

Challenge Mei 2013



Hallo Bloggers,

Het is al mei en dat betekent dat we nu een Koning 
hebben. Hopelijk wennen we snel aan het idee.

De nieuwe challenge van de maand mei heeft hier niks
mee te maken, want we willen namelijk vogeltjes zien.


Je mag van alles bedenken, een kaart, een creatie,
een hanger, verzin het maar en wees creatief.
En omdat we het zo'n leuk onderwerp vinden, zo vrolijk
en echt voor het voorjaar, mag je weer meedoen met
twee kaarten.

We vonden de challenge van april zo leuk en we zijn
verrast door de vele leuke inzendingen.
Jullie maken het ons wel moeilijk om een winnaar te
kiezen, dus we gaan jullie nog even in spanning houden
want de winnaar zal later deze week bekend worden
gemaakt.

Let wel weer even op de volgende regels:
Zorg dat je volger van ons blog bent
Laat op je eigen blog weten dat je met de challenge mee doet
Het moet wel een nieuw blogbericht zijn, dus niet terug linken
Je mag met twee inzendingen meedoen
LET OP:
Link direct naar je kaart en niet naar je hele blog, anders
kunnen wij je kaart niet meer vinden en kan je helaas niet
meedoen.

Heb je geen blog stuur dan je foto naar:
info@hobbyencadeaukleurenfestijn.nl

Deze maand kan je weer een verrassingspakket
winnen ter waarde van € 15,00

Dan nu de voorbeelden van ons Design Team:

(klik op de naam om meer foto's te zien op haar blog)




(klik op de naam om meer foto's te zien op haar blog)





Nel:










Groetjes van Antoinette en het Team.




18 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Iedereen weer veel suc6 met deze
leuke challenge, en doe allemaal mee !

Grtjssss Erica ☼

Hanny zei

Wat een leuke challenge, de voorbeelden zien er prachtig uit en zo lekker vrolijk.
Fijne dag, liefs Hanny♥

Kleurenfestijn zei


Lieve Bloggers

Weer heel veel knutsel plezier
met de nieuwe challenge .

Grtj: Antoinette

Anita Meijer zei

Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, ik vind ze stuk voor stuk prachtig.
Liefs van Anita

Jackie zei

Succes allemaal met de nieuwe challenge...

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt! Schitterend.


Groetjes, Natasja


lenywim35 zei

Hele leuke challenge. Een van mijn lievelingsobjecten. Vogeltjes.
Ik hoop, dat jullie deze kunnen waarderen? Ik heb er een koude middag en avond veel plezier aan beleefd.
Nu wordt het zomer!!!
groetjes leny w

Jeannette zei

erg leuke challenge, hij staat op mijn lijstje, nu nog maken haha, de voorbeeldkaarten zijn weer erg mooi, groetjes Jeannette

Ans Gilbert zei

Hallo Dames,
Leuke challenge, prachtige voorbeeldkaarten, ik doe weer mee..
Liefs van Ans

Crea S zei

Wat een prachtig project en super mooie kaarten dames!

Annerieke zei

Hallo,

Weer zo'n leuk blog, ben volger geworden, zie hier allemaal leuke dingen voorbij komen.

Groetjes Annerieke

Ans Gilbert zei

..en nog een, met heel veel vogeltjes, groetjes van Ans

Lia zei

Leuk! Vogeltjes!
Ik heb net een.... kerstkaart ermee klaar en die zie je al op mijn blog. Ik maak er nog een, maar dan met een wat meer zomers uiterlijk en die zien jullie verschijnen als hij klaar is.
Succes met deze challenge,
Lia

anneke's creaties zei

wat een leuk blog is dit
ben gelijk volger geworden
en probeer met de challenge mee te doen
zodra mijn kaart klaar is zal ik hem plaatsen

groetjes anneke

Rosina zei

Heel leuk de uitdaging bij jullie voor mei...ook ik heb er mijn best weer voor gedaan en een vogeltjeskaart gemaakt en geplaatst

groetjes Rosina

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
graag wil ik meedoen met de challenge en heb mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

Ria zei

Wat een mooie voorbeeld kaarten dame,s.
Ik heb mijn kaartje ook geplaatst

nans'creablog zei

Hele mooie voorbeelden. Leuk thema.
Ik heb m'n kaartje juist geplaatst.

Groetjes,
Nans