Volgers

Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 oktober 2013

oktober


Hallo lieve bloggers, Door de drukte, zie ik van het maandelijkse blog af. Ik wil iederèèn bedanken voor de mooie creaties die er in de afgelopen tijd voorbij zijn gekomen. U kan ons volgen op facebook: https://www.facebook.com/kleurenfestijn2013 of op www.hobbyencadeaukleurenfestijn.nl. Hier komen regelmatig nieuwe kaarten op te staan. Of als u zeeland bezoekt kom dan eens langs in onze winkel voor meer voorbeeld kaarten. Ons adres kan u vinden op onze website. De uitslag van de challenge September wordt de eerste week van Oktober weer bekent gemaakt. Mvgr: Antoinette en haar team

6 opmerkingen:

Hanny zei

Hallo Antoinette en team

Wat jammer dat je gaat stoppen, ik ben even in de war haha, ben je nu alleen via Facebook te volgen of blijft dit blog ook bestaan?
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Wendy zei

Jammer dat je gaat stoppen Antoinette! Veel succes met je winkel!
Groetjes, Wendy

Sylvia zei

Heel erg jammer. Ik had net twee keer mee gedaan. Maar ik snap dat het een hoop tijd kost. Kom zelf ook regelmatig tijd tekort.
Veel suc6 met je verdere activiteiten.

Groetjes Sylvia

Kleurenfestijn zei


Beste bloggers,

Dit blog blijft wel bestaan.

Mvgr:Antoinette

Anita van Merode zei

Heel jammer, maar wel begrijpelijk.
Succes verder met je zaak.
Groetjes Anita

Antoinette Voorn zei

Krijgen we nog wel de uitslag van de uitdaging van VILT???? en zomaar ineens stoppen, jammer hoor.. Ik zal de super mooie kaarten van Erica wel missen...